Το μεταφορικό κόστος μιας αποστολής μπορεί, σε ορισμένες περιπτώσεις, να καθορίζεται από τον όγκο που καταλαμβάνει ένα φορτίο κατά την μεταφορά, δηλαδή το ογκομετρικό βάρος (γνωστό και ως ”dim weight”) και όχι από το πραγματικό βάρος. Η χρέωση βάσει ογκομετρικού βάρους έχει υιοθετηθεί σε παγκόσμιο επίπεδο από τον κλάδο των μεταφορικών εταιρειών καθώς, χρεώνοντας μόνο το πραγματικό βάρος, τα ελαφριά εμπορεύματα με μεγάλο όγκο θα γίνονταν γρήγορα μη κερδοφόρα για τους μεταφορείς. Το ογκομετρικό βάρος μιας αποστολής εκφράζει τη σχέση πραγματικού βάρους - όγκου του φορτίου, υπολογίζεται για κάθε αποστολή και συγκρίνεται με το πραγματικό βάρος, με βάση τον ακόλουθο τύπο: (Μήκος x Πλάτος x Ύψος) / (Συντελεστής Μετατροπής). Το μεγαλύτερο εκ των δύο χρησιμοποιείται για να υπολογιστεί το κόστος των μεταφορικών. Ο `Συντελεστής Μετατροπής` διαφοροποιείται ανάλογα με τον τύπο μέτρησης που χρησιμοποιείται, καθώς με το εάν η αποστολή είναι εγχώρια ή διεθνής. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας για περισσότερες λεπτομέρειες.
Όχι δεν μπορείτε. Η προσπάθεια να εντάξετε προσωπικά αντικείμενα σε μια εμπορική αποστολή μπορεί να οδηγήσει σε σημαντικά πρόστιμα από τις τελωνειακές αρχές ή/και στην ολική κατάσχεση της αποστολής σας.
Τα απαιτούμενα έγγραφα εξαγωγής διαφέρουν σημαντικά από χώρα σε χώρα. Ωστόσο, σχεδόν όλες οι αποστολές απαιτούν τουλάχιστον: (α) Εμπορικό Τιμολόγιο, με αναλυτική περιγραφή των εμπορευμάτων, τιμή μονάδας, συνολική αξία και νόμισμα συναλλαγής, σε επιστολόχαρτο της εταιρείας σας, (β) Κιβωτολόγιο που να αναφέρει αναλυτικά το περιεχόμενο για κάθε κιβώτιο με μικτό και καθαρό βάρος (γ) Υπογεγραμμένο πληρεξούσιο , (δ) Φορτωτική. Ανάλογα με την χώρα εξαγωγής της αποστολής μπορεί να χρειαστούν επίσης: πιστοποιητικό προέλευσης και επικύρωση των συνοδευτικών εγγράφων. Το προσωπικό μας είναι άριστα εκπαιδευμένο και μπορεί να σας παρέχει οποιαδήποτε βοήθεια χρειάζεστε κατά την προετοιμασία της αποστολής σας.
Εμείς είμαστε εδώ για εσάς. Το άρτια καταρτισμένο προσωπικό που θα αναλάβει την αποστολή σας, θα φροντίσει για την έγκαιρη προώθησή της και την ολοκλήρωση των τελωνειακών διαδικασιών. Αν προκύψει ανάγκη για επιπλέον έγγραφα ή περίπτωση ελέγχου από τις τελωνειακές αρχές , εμείς θα σας παρέχουμε κάθε δυνατή βοήθεια και θα σας κρατάμε καθημερινά ενήμερους για την πορεία της αποστολής σας.
Το δελτίο Α.Τ.Α είναι διεθνές τελωνειακό παραστατικό και τίτλος εγγύησης συγχρόνως, το οποίο χρησιμοποιείται στις εμπορευματικές συναλλαγές μεταξύ των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τρίτων χωρών, ανεξαρτήτως του μεταφορικού μέσου που χρησιμοποιείται, για να διευκολύνει τη διέλευση των συνόρων από τελωνειακής πλευράς αλλά και την προσωρινή εισαγωγή-παραμονή σ΄ένα κράτος χωρίς να καταβληθούν οι αναλογούσες δασμοφορολογικές επιβαρύνσεις. Σκεφτείτε το σαν το διαβατήριο της αποστολής σας. Ενημερώνει το τελωνείο ότι τα εμπορεύματά σας εισέρχονται προσωρινά στη χώρα και ότι θα επιστραφούν στη χώρα προέλευσης μέσα σε ένα καθορισμένο χρονικό διάστημα. Σας επιτρέπει να αποφύγετε τους τελωνειακούς δασμούς και τους φόρους στον τόπο προορισμού, καθώς και φορολογικές και δασμολογικές επιβαρύνσεις, όταν το φορτίο επιστρέψει στην χώρα προέλευσής του. Το δελτίο Α.Τ.Α εκδίδεται μόνο εφόσον πρόκειται για προσωρινή εξαγωγή-εισαγωγή: • Επαγγελματικού υλικού • Επιστημονικού υλικού • Παιδαγωγικού υλικού • Εμπορικών δειγμάτων και διαφημιστικού υλικού • Ειδών για επίδειξη ή χρησιμοποίηση σε εκθέσεις ή συνέδρια. Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Golden Cargo μπορεί να σας συμβουλεύσει σχετικά με τα απαιτούμενα έγγραφα για την έκδοση Δελτίου Α.Τ.Α.
Ναι. Διαθέτουμε ένα μεγάλο δίκτυο συνεργατών παγκοσμίως. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας και θα σας παράσχουμε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.
Οι τελωνειακοί δασμοί και φόροι για τις εισαγόμενες αποστολές διαφοροποιούνται ανάλογα με την χώρα προορισμού και το μεταφερόμενο είδος, και μπορεί να κυμανθούν από 0% έως 25% ή και περισσότερο. Η ομάδα εξυπηρέτησης των πελατών μας μπορεί συνήθως να σας δώσει μια ακριβή εκτίμηση των εξόδων. Ωστόσο, τα τελικά ποσά δασμών και φόρων δεν μπορούν να προβλεφθούν καθώς υπόκεινται σε κατηγοριοποιήσεις και αποφάσεις των τελωνειακών αρχών κατά την εισαγωγή της αποστολής στην χώρα προορισμού.
Ναι, σας συμβουλεύουμε πάντα να επιλέγετε ασφάλιση φορτίου. Το κόστος ασφάλισης είναι μικρό και προστατεύει την αποστολή σας από απρόβλεπτους κινδύνους. Κατόπιν αιτήματος, μπορούμε να ασφαλίσουμε το φορτίο σας. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η ασφάλιση καλύπτει το κόστος αντικατάστασης της αποστολής σας και όχι τα χρηματικά κέρδη που θα αποκομίζατε από την πώλησή της. Δεν μπορείτε να ζητήσετε ασφάλιση για αποστολή η οποία έχει προωθηθεί και βρίσκεται ήδη σε στάδιο μεταφοράς.
Ο χρόνος παράδοσης διαφέρει ανάλογα με τον τρόπο μεταφοράς που έχετε επιλέξει. Όταν μας ζητάτε μία προσφορά ή προχωρείτε στην εντολή της αποστολής σας, το προσωπικό μας θα φροντίσει να σας ενημερώσει για τον αναμενόμενο χρόνο παράδοσης. Το επίπεδο των υπηρεσιών μας κυμαίνεται: από παράδοση σε συγκεκριμένη ημερομηνία μέχρι παράδοση σε 2-3 ημέρες, για περιπτώσεις μεταφορών χαμηλού κόστους. Ζητήστε να ενημερωθείτε από ένα μέλος της ομάδας μας για τις λεπτομέρειες της αποστολής σας.
Ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται από την υπηρεσία που θα επιλέξετε. Εμείς σας προσφέρουμε δύο τύπους υπηρεσιών LTL: Ταχεία LTL μεταφορά και απλή LTL μεταφορά. Στις περιπτώσεις απλής μεταφοράς θα σας ενημερώσουμε για την αναμενόμενη ημερομηνία παράδοσης με πιθανότητα απόκλισης 2 έως 3 ημερών, ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες, τον όγκο του φορτίου και άλλους παράγοντες. Αν η αποστολή σας πρέπει να παραδοθεί μέσα σε συγκεκριμένο χρονικό περιθώριο σας προτείνουμε να επιλέξετε την υπηρεσία Ταχείας LTL μεταφοράς.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας στο 210-4061100 ή μέσω e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.. Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε και να σας ενημερώσουμε για τα στοιχεία σύνδεσής σας.
Βεβαίως και μπορούμε! Η εταιρεία μας προσφέρει υπηρεσίες συσκευασίας και παλετοποίησης, είμαστε όμως πάντα στην διάθεσή σας να απαντήσουμε στην οποιαδήποτε ερώτησή σας, όταν αναλαμβάνετε εσείς την συσκευασία της αποστολής σας. Η μεγαλύτερη προτεραιότητα για εμάς είναι να φτάσει η αποστολή σας έγκαιρα και με ασφάλεια στον προορισμό της.
Οι αποστολές παρακολουθούνται και διαχειρίζονται από μία συγκεκριμένη ομάδα του προσωπικού μας. Με τον κάθε πελάτη μας ασχολούνται αποκλειστικά δύο άτομα τα οποία είναι συνεχώς ενήμερα για τις αποστολές και σας παρέχουν την οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεστε. Τα δύο αυτά άτομα είναι υπεύθυνα για την πορεία των αποστολών σας και παραμένουν πάντα στην διάθεσή σας για να σας εξυπηρετήσουν χωρίς καθυστέρηση.
Επικίνδυνα φορτία είναι αντικείμενα ή ουσίες που μπορεί να παρουσιάσουν σημαντικό κίνδυνο για την υγεία, την ασφάλεια ή την ιδιοκτησία , όταν διακινούνται αεροπορικώς. Μην ξεχνάτε ότι μερικές φαινομενικά αθώες ουσίες, ασφαλείς στο έδαφος, μπορεί να γίνουν επικίνδυνες όταν υποβάλλονται στις διακυμάνσεις της θερμοκρασίας και της πίεσης κατά τη διάρκεια της πτήσης. Αν έχετε οποιαδήποτε αμφιβολία σχετικά με το φορτίο σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το SAA Golden Cargo Office. Αξίζει να σημειωθεί ότι η μεταφορά ή η προσπάθεια μεταφοράς μη δηλωμένων και ανεπαρκώς συσκευασμένων επικίνδυνων αγαθών ή λανθασμένης χρήσης συσκευασίας δεν αποτελεί μόνο ποινικό αδίκημα αλλά μπορεί και να οδηγήσει σε θανατηφόρο ατύχημα. Παρακαλώ βεβαιωθείτε ότι όλα τα πιθανώς επικίνδυνα φορτία έχουν δηλωθεί, επισημανθεί και συσκευαστεί σωστά.
Κάντε κλικ εδώ για να κατεβάσετε το έγγραφο (PDF) με τους Όρους και Προϋποθέσεις Μεταφοράς
Ναι, οι αερομεταφορές βασίζονται τόσο στο πραγματικό βάρος όσο και στο ογκομετρικό βάρος του φορτίου.
Αυτά εξαρτώνται από τον τρόπο μεταφοράς, την προέλευση και τον προορισμό της αποστολής καθώς και από την αεροπορική εταιρεία. Σε γενικές γραμμές, η αύξηση του βάρους και μεγέθους αυξάνει και το κόστος της αποστολής. Αν το φορτίο σας είναι μεγάλου μεγέθους ή απαιτεί ειδικό χειρισμό, σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας για περισσότερες λεπτομέρειες και ειδικές προσφορές.
Η νομιμοποίηση είναι η διαδικασία πιστοποίησης ενός εγγράφου, ώστε το νομικό σύστημα μιας ξένης χώρας να μπορεί να το αναγνωρίσει και να επιτρέψει την εισαγωγή φορτίων εντός των συνόρων της. Εξακολουθεί να απαιτείται από περίπου 80 χώρες σε όλο τον κόσμο, αλλά σιγά-σιγά αντικαθίσταται από τη διαδικασία Αpostille. Η διαδικασία νομιμοποίησης αποτελείται συνήθως από την επικύρωση της υπογραφής σε ένα έγγραφο από έναν κυβερνητικό υπάλληλο της χώρας προορισμού μέσω της αντίστοιχης πρεσβείας. Αυτή η διαδικασία μπορεί να διαρκέσει 5-7 εργάσιμες ημέρες και θα πρέπει να γίνεται εγκαίρως για να αποφεύγονται οι τελωνειακές καθυστερήσεις και τα πρόστιμα.
Βεβαίως. Εχουμε αποθήκες παράδοσης κοντά σε όλα τα μεγάλα αεροδρόμια.
Παρακαλούμε ενημερώστε μας για την ακριβή θέση του φορτίου σας και θα σας υποδείξουμε την πιο κοντινή αποθήκη παράδοσης.